Článek
Thajská reklama ukazuje stydlivého muže, kterému v průběhu klipu dělá skrytého parťáka toulavý pes, kterému dal něco k jídlu. Ten mu ochraňuje jeho automobil (mimochodem, copak to muž řídí za vůz?) a všelijak mu usnadňuje život.
O hlavní kousek, tedy sblížení muže s pohlednou slečnou, se pak postará na závěr reklamy. A jak to souvisí s činností banky? Jednoduše. I malá investice, v tomto případě pamlsek hladovému psovi, může vynést velké zisky.
Na emoce vsadila v Thajsku i telekomunikační společnost TrueMove. Ve své populární reklamě se snažila upozornit na fakt, že dobro se může člověku vrátit i o desetiletí později. [celá zpráva]
Další reklama, kterou natočila thajská pojišťovací společnost Thai Life Assurance, ukazovala příběh mladého chlapce, který pomáhal své matce, kterou při úklidu města srazilo auto. [celá zpráva]