Hlavní obsah

Vodafone musí za parohy T-Mobilu zaplatit pět miliónů korun

Operátor Vodafone má konkurenčnímu T-Mobilu zaplatit odškodné pět miliónů korun za reklamní kampaň, v rámci které nasadil konkurenci parohy. Rozhodl o tom vrchní soud v Praze. Sobí parohy operátor umístil na billboardy a telefonní budky konkurenčních operátorů v prosinci 2006. Potvrdili to oba operátoři.

Článek

"Parohy se nám prodražily, ale udělali jsme je rádi," uvedl mluvčí Vodafonu Miroslav Čepický. Tzv. guerillovou kampaní chtěla firma upozornit na různé marketingové triky k nalákání nových zákazníků, které údajně konkurence používala. Motiv parohů se před tím objevil ve vánoční kampani Vodafonu s mottem: "Pryč s falešnými soby". Proti rozhodnutí soudu se operátor může odvolat.

"Rozhodnutí soudu samozřejmě vítáme a intenzivně přemýšlíme, jak kreativně danou částku využít," řekla ČTK mluvčí T-Mobilu Martina Kemrová.

Již loni pražský vrchní soud rozhodl, že se firma musí konkurenci za reklamní kampaň omluvit v celostátních denících. V omluvných inzerátech firma opět využila motiv parohů. [celá zpráva]

Související témata:

Výběr článků

Načítám