Článek
"Vítáme to jako skvělou příležitost pokračovat v debatě o neférových praktikách, kterou jsme před lety iniciovali," řekla mluvčí Vodafonu Alžběta Weinfurtová.
Vodafone v rámci své kampaně s "falešnými soby" umístil na billboardy, telefonní budky a další reklamní plochy využívané O2 sobí parohy. Soud označil jednání Vodafonu za nekalou soutěž.
"Věříme, že podobná kampaň, která nemá na kultivovaném trhu své místo, se nebude opakovat a soudy jasně deklarovaly, že takové jednání tolerovatelné není," uvedl mluvčí Telefóniky Martin Žabka.
Vodafone musí podle rozhodnutí soudu během dvou měsíců umístit dvakrát ve dvou celostátních denících omluvu. Omluvit se má zároveň na třech velkých billboardech v hlavním městě a třech reklamních poutačích v Praze na Václavském náměstí nebo na Národní třídě po dobu minimálně 14 dnů.