Článek
Auto by se mělo začít vyrábět od roku 2011. Jeho pracovní označení je Codename ULC. „Malé auto nabídne dvakrát nižší spotřebu, než dosud existující auta na trhu,“ citovala AFP ředitele firmy Bajaj Radžíva Bajaje.
Ředitel také dodal, že spotřeba by měla být asi tři litry na sto kilometrů. Konkurenční Tata plánuje uvést na trh již v roce 2012 vozy se spotřebou do pěti litrů na sto kilometrů.
Codename ULC by se měl vyrábět v Indii, a to v počtu 400 tisíc kusů za rok, jak oznámil Renault společně s Bajaj. V chystaném projektu bude 50 procent držet indická Bajaj Auto, čtvrtinu Renault a zbytek Nissan.
Velkou expanzi chystají však i čínské automobilky. Je velmi pravděpodobné, že dosud nejlevnější vůz BYD F1 ještě zlevní, aby si titul udržel, nebo značka představí ještě levnější vůz.