Hlavní obsah

Česká spořitelna řeší problémy s internetovým bankovnictvím

Novinky, Tomáš Holý
PRAHA
Aktualizováno

Internetové bankovnictví jednoho z největších peněžních domů v tuzemsku, České spořitelně, v sobotu několik hodin nefungovalo. Přes milión klientů nemohlo během dne od půl jedenácté do půl čtvrté spravovat své peníze pomocí aplikace Servis 24. Novinkám to potvrdila mluvčí banky Klára Gajdušková.

Článek

Stránky nebudou funkční ani v průběhu noci ze soboty na neděli. „Důvodem je plánovaná odstávka, kvůli odstranění závad, jež se nepodařilo opravit v předešlých dnech,“ vysvětlila Gajdušková další omezení provozu apliace.

Internetové bankovnictví tak nemohlo, a ještě v sobotu večer nebude moci, využívat na 1,2 miliónu klientů. Podle Gajduškové by již mělo být vše v pořádku, přesto Novinky zaznamenaly před 17. hodinou problémy domovskými stránkami banky.

Mluvčí vyvrátila, že by současné problémy se stránkami měly něco společného s e-maily, které v posledních dnech mezi lidmi kolovaly. Falešnými zprávami se chtěli neznámí pachatelé dostat k účtům klientů.

Související témata:

Související články

Výběr článků

Načítám