Článek
Renault Mégane R.S. je v současné generaci velmi hravým vozem. Zejména díky natáčecí zadní nápravě můžete přetáčivé smyky kouzlit v kdejaké utažené zatáčce pouhým ubráním plynu a opožděnou reakcí volantem. Pokud však klasické hothatche chcete do „vracečky” pobídnout více, je tu tradiční zbraň - zatáhnutí za ruční brzdu.

Renault Megane R.S. Trophy-R
Efektní, i když už ne tolik efektivní. To Daniel Ricciardo, který současnou sezonu Formule 1 závodí za tovární tým Renault, to v Goodwoodu vzal po svém. Téměř celou trať měl brzdu zataženou. A že Mégane tancoval pěkně, jak je vidět na přiloženém videu.

Ricciardovi stačila i malá zatáčka k tomu, aby záď pořádně rozhodil.
Ricciardo zároveň neřídil obyčejný Mégane R.S. Jedná se o nejultimativnější verzi Trophy-R. Ta měla o víkendu v Goodwoodu premiéru a pyšnit se může nejvíce extrémním naladěním podvozku, ale volitelně třeba také karbonovým diskům kol.