Článek
Výsledkem je vůz, který má celkem dlouhý název: SpeedART Porsche BTR-XL 911 Turbo Cabrio. A co to znamená? Především to dokáže provětrat ještě víc peněženky zákazníků, ale ti za svá eura dostanou opravdu kvalitní práci.
Motor dostal přeprogramovanou řídící jednotku, která změnila charakteristiku přeplňování. Ve spojení s novým výfukovým systémem se zvýší výkon na hodně solidních 600 koní (441 kW) a točivý moment vrcholí na 800 N.m (+120 koní, +180 N.m). Díky takovému dopingu pak dokáže vůz zrychlit na stovku o 0,6 s rychleji než sériová verze, která to zvládne za rovné čtyři sekundy. Dvoustovka je pak na tachometru pro mnohé za neuvěřitelných 11 s. Maximální rychlost má tahle bílá kráska v techničáku zapsanou na 325 km/h.
:. SpeedART Porsche BTR-XL 911 Turbo Cabrio
SpeedArt ale upravili i další části vozu. Snížený je podvozek, upravené jsou třmeny brzd a kotouče jsou zcela nové z karbon-keramického kompozitu. Kola jsou také nová. Mají průměr dvacet palců a v nabídce jsou hned dvě barvy. Černé ráfky jsou pětipaprskové, bílé pak mají styl drátových kol. Ať si zákazník vybere jaké chce, vždy bude mít na nich nasazeny pneumatiky o rozměrech 245/30vpředu a 325/25 vzadu.
:. Zajímavé je nasazení detailů vytvořených v červeném uhlíkovém kompozitu.
O úpravě karoserie, především předního a zadního nárazníku snad není ani třeba mluvit. Jako obyčejně se zvětšily vstupy vzduchu, vše je více aerodynamičtější a oblíbený terč úpravců - zadní křídlo - také nezůstalo bez změny.
Pro fanoušky úprav vozů Porsche pak doporučujeme pod článkem ještě propátrat odkazy na již vypublikované články. Třeba TechArt Porsche Turbo Cabrio se 463 kW je jistě zajímavý kus, který stojí za pozornost.
Sériové Porsche 911 Turbo Cabrio
- Počet válců: 6
- Objem: 3600 ccm
- Výkon: 353 kW
- Toč. moment: 620 N.m
- Max. rychlost: 310 km/h
- Zrychlení 0-100 km/h: 4,0 s
- Zrychlení 0-160 km/h: 8,6 s
- Zrychlení 80-120 km/h: 3,9 s
/Údaje jsou pro verzi s manuální převodovkou/