Článek
TechArt nabízí velmi dravý a přitom decentní vizuální kit. Přední spoiler má větší vstupy vzduchu k chladiči a k brzdám, ale také vylepšenou aerodynamiku, která zvyšuje přítlak na přední nápravu. Nové tu však jsou i prahy, zadní spoiler či křídlo...
:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti.
Jenže od TechArtu si drtivá většina zákazníků kupuje vůz proto, že má chuť na pořádný výkonový "nářez". Ani v kabrioletu značka nezklamala a úpravou sání, kompletně novým výfukem a novou řídící jednotkou dokázala vytáhnout výkon na hodnotu 463 kW a točivý moment na 850 Nm. Komu je to však moc (ať už silově nebo finančně), může si pořídit slabší verzi se 427 kW a 700 Nm.
:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti.
To si však potom nebudou moci vychutnat to opojení jízdy s jedním z nejrychlejších kabrioletů světa. Ta silnější verze totiž ve spojení se sportovní převodovkou Tiptronic zvládne stovku s pevným startem za 3,5 s a maximální rychlost je 345 km/h.