Článek
Benzinový motor 2,0 TSI má - patrně kvůli přísnějším emisním předpisům - výkon mírně snížený na 200 kW (272 k), namísto původních 206 kW / 280 k. Novinkou je sedmistupňová převodovka DSG, která nahrazuje šestistupňovou skříň. Hodnota točivého momentu - 350 Nm - patrně zůstane stejná, Škoda to zatím oficiálně neoznámila.
Ve třetí generaci superbu dvoulitrové TSI nahradilo 3,6litrový atmosféricky šestiválec. Jak víme z našeho srovnávacího testu, turbodmychadlem přeplňovaný dvoulitr je rychlejší. [celá zpráva]
V červenci navíc benzínový motor 1,4 TSI (110 kW/150k) nahradí patnáctistovka o stejném největším výkou - zamíří nejenom do superbu, ale rovněž do kodiaqu a octavie.
Kvůli přísnější emisní normě Euro 6c, která vstoupí v platnost v září, dostanou všechny motory TSI filtr pevných částic. Neplatí to jenom pro superb, ale povšechně pro všechny nabízené modely mladoboleslavské automobilky.
Superb dále dostane coby volitelnou výbavu digitální přístrojový štít, který nově míří také do octavie a kodiaqu.