Článek
Je to vůbec poprvé, kdy Subaru představilo dvě karosářské verze nejvýkonnější Imprezy – hatchback a sedan. Podle velké části fanoušků se k STI hodí právě sedan s nepřehlédnutelným, leč plně funkčním zadním křídlem.
Hlavní změnou je upravená aerodynamika, na podvozku ani brzdách se v podstatě nic nezměnilo. Novinkou jsou lehčí kola od BBS s rozměrem osmnáct palců.
O pohon se opět stará 2,5litrový, turbodmychadlem přeplňovaný boxer s výkonem 305 koní. Převodovka má stále šest stupňů a je pochopitelně manuální. Nechybí ani mezinápravový diferenciál DCCD. Pochopitelně má novinka stálý pohon všech kol.
Vzhledem k tomu, že jde o verze určené pro Spojené státy, není jasné, zda se tento model podívá do Evropy oficiálně. I kdyby ne, stále je zde možnost dovézt si auto z Ameriky individuálně...
Testy "ostrých" Subaru Impreza na Novinkách (včetně videa) |
---|
Impreza WRX STI |
Impreza WRX |