Článek
Techniku otevřená verze pochopitelně sdílí s nedávno představeným kupé. Srdcem je tedy přeplňovaný šestiválec o objemu 3,8 l disponující výkonem 520 k (383 kW), v provedení S dostanete ještě o 40 koní více.
Dynamika - alespoň co se týče zrychlení na stokilometrovou rychlost – je velmi podobná tomu, co nabízí kupé. Slabší verze tuto disciplínu zvládne za 3,5, silnější pak za 3,2 s (kupé 3,1 s).
Nejvyšší rychlost je stejná jako u kupé – 318 km/h. Porsche udává kombinovanou spotřebu těsně pod hranicí deseti litrů, je to ovšem pouze teoretická hodnota. Při jízdách s kupé jsme se nikdy nedostali pod 13 a dlouhodobý průměr byl 23 litrů na sto ujetých kilometrů.
Nad hlavami sjíždí klasická látková střecha
Porsche vsadilo na klasiku, střecha je tak látková, vyztužená hořčíkovým rámem. K jejímu zavření nebo otevření je potřeba 13 sekund, manipulovat se s ní dá do rychlosti 50 km/h. Techniku pohonu všech kol, aktivní aerodynamiku nebo natáčení zadních kol sdílí 911 Turbo Cabriolet s uzavřenou verzí. Více informací najdete v našem testu. [celá zpráva]
Popisované Porsche už zná svou prodejní cenu. V Německu za slabší verzi dáte 174 431 eur (asi 4,4 miliónu korun), Porsche 911 Turbo S Cabriolet stojí včetně daně 207 989 eur (5,2 miliónu korun).