Článek
Základní model Porsche Macan bude mít čtyřválec. Půjde o zážehový dvoulitrový agregát s přeplňováním, kde výkon vyšplhá na 185 kW při 5000 až 6800 ot./min. Točivý moment má mezi 1600 až 4500 ot./min vrchol ve 370 Nm. Za motorem je zařazena sedmistupňová dvouspojková převodovka PDK.
Automobil proti verzím se šestiválci má příznivější hmotnost. I s pohonem všech kol váží pouhých 1770 kg. Takže je jasné, že auto na dynamice neztratilo. Na stovku z klidu zrychlí za 6,7 sekundy, a pokud je auto vybaveno paketem Sport Chrono, tak dokonce ještě o dvě desetiny méně. Maximální rychlost je 229 km/h.
Samozřejmě, že Porsche nasazení tohoto motoru muselo provést, aby se zavděčilo evropským normám. Auto totiž papírově nabízí spotřebu mezi 7,2 až 7,4 l na 100 km v kombinovaném provozu. Tady záleží na použitých kolech.
Automobil se stane nejlevnějším vozem v nabídce. Dosud jím byl diesel, ale čtyřválec bude ještě levnější. V Německu bude mít cenovku 55 669 eur, což je v přepočtu asi 1,5 miliónu korun. Na autě to však bude na první pohled vidět. Například nebude mít kolem oken stříbrné lemování, ale černé, hliníkové koncovky výfuku budou jednoduché, třmeny brzd budou černé. V interiéru najdeme jednodušší rádio v základu. Jinak by výbava měla být kompletní.