Článek
Land Rover stojí před podobně těžkým úkolem jako Mercedes u třídy G. Tedy přetvořit off-roadovou legendu, která byla proslulá svou nezničitelností a nezaměnitelným charakterem, v moderní auto. Defender se od roku 1948 do předloňska, kdy byla výroba ukončena, ve své nejhlubší podstatě nezměnil.
Nové vydání musí být jiné, musí obstát v náročných legislativních podmínkách včetně emisí, ochrany chodců a nárazových zkoušek. Ovšem na pravidelný provoz mimo silnice má i přes modernější háv být připraveno více než slušně. Inženýři s předprodukčními prototypy najeli už více než 1,2 milionu ostrých kilometrů po celém světě a v těch největších extrémech.
Všimnout si můžeme opravdu krabicovitých tvarů, stejně jako o něco širší karoserie, díky čemuž by se řidiči mohl vejít i loket bez otevřeného okénka. Což u Defenderu tradičně nebylo úplně možné. Zatím jsou potvrzeny dvě verze, kratší třídveřová a delší pětidveřová. Mluví se ale opět i o prodloužené variantě.
Vůz by měl opět stát na rámové konstrukci. Motory by měly pocházet z modulární rodiny Ingenium, prototypy údajně pohání dvoulitrový turbodiesel. K oficiálnímu představení dojde v následujících měsících.