Článek
Land Rover stojí před podobně těžkým úkolem jako Mercedes u třídy G. Tedy přetvořit off-roadovou legendu, která byla proslulá svou nezničitelností a nezaměnitelným charakterem, v moderní auto. Defender se od roku 1948 do předloňska, kdy byla výroba ukončena, ve své nejhlubší podstatě nezměnil.

Zřejmě na přání nebude chybět ani rezerva na zádi.
Nové vydání musí být jiné, musí obstát v náročných legislativních podmínkách včetně emisí, ochrany chodců a nárazových zkoušek. Ovšem na pravidelný provoz mimo silnice má i přes modernější háv být připraveno více než slušně. Inženýři s předprodukčními prototypy najeli už více než 1,2 milionu ostrých kilometrů po celém světě a v těch největších extrémech.

Testovací vozy jsou zkoušeny v nejvyšších teplotách a nadmořských výškách...

...ale také za polárním kruhem.
Všimnout si můžeme opravdu krabicovitých tvarů, stejně jako o něco širší karoserie, díky čemuž by se řidiči mohl vejít i loket bez otevřeného okénka. Což u Defenderu tradičně nebylo úplně možné. Zatím jsou potvrzeny dvě verze, kratší třídveřová a delší pětidveřová. Mluví se ale opět i o prodloužené variantě.
Vůz by měl opět stát na rámové konstrukci. Motory by měly pocházet z modulární rodiny Ingenium, prototypy údajně pohání dvoulitrový turbodiesel. K oficiálnímu představení dojde v následujících měsících.