Článek
„Ve studii se objevuje nová DNA našich aut,“ uvedl hlavní designér Škoda Auto Jozef Kabaň. Naznačil, že by se sériově vyráběný vůz, který má velikostí zapadat mezi fabii a octavii, nemusel od této studie příliš lišit.
Na modelu jsou patrné ostřejší rysy, bezrámová okna, logo umístěné na lakované části přední masky. „Je tady patrné tvarosloví, čistota tvarů, preciznost, dynamika. Racionalita dostává větší prostor, auto není vánoční stromeček,“ řekl Právu Kabaň.
Šéf automobilky Winfried Vahland zopakoval, že automobilka hodlá pokořit v tomto roce další prodejní rekord. Vloni prodala přes 762 tisíc aut. „Předběžné výsledky za únor jsou 130 tisíc aut, což je o 23 procent více než vloni. Od roku 2012 chceme každých šest měsíců představit nový model,“ uvedl Vahland s důrazem na asijské a ruské trhy. [celá zpráva]