Článek
"Určitě chceme dynamiku představování nových modelů, ale i nových verzí stávajících vozů zrychlit," uvedl. Podle něj to souvisí s oznámenou strategií značky, a to do roku 2018 zdvojnásobit počet vyráběných aut na nejméně 1,5 miliónu.
Během letošního roku chce firma představit rodinný vůz menší než Fabia. Příští týden v Ženevě se auto ale ještě pravděpodobně neobjeví.
Tahákem expozice na 81. autosalonu má být příští týden, vedle nového firemního designu a loga, automobilová studie v duchu nového designového jazyka značky. "Designový koncept upoutá jasně definovanými a vybroušenými tvary vytvořenými s velkou pečlivostí a vytříbeným citem pro detail," uvedl mluvčí Evžen Krauskopf. Nové logo, které bude na designové studii k vidění, bude od roku 2012 zdobit nové modely Škody.
Výstavní premiéru bude mít v Ženevě také akční model Fabia Monte Carlo, který Škoda představila u příležitosti letošního 100. ročníku Rallye Monte Carlo. Vůz disponuje sportovním podvozkem, dynamickým vzhledem s černými doplňky a interiérem známým z verze RS.