Článek
Továrna bude montovat čtyřválcové benzínové a naftové motory, které se budou následně montovat do většiny modelů od Mercedesu. Zajímavé je, že součástí výroby budou i tzv. mild-hybrdiní motory; ty kombinují elektromotor a spalovací motor (jedno zda vznětový či zážehový).
K ukládání energie slouží lithium-iontové akumulátory. Mild-hybrid používá 48V palubní síť a čistě na elektřinu neujede ani metr, druhý motor pomáhá při startování, stání na místě či při akceleraci coby podpora spalovací jednotky. Akumulátory se nedobíjejí z běžné elektrické sítě jako u plug-in hybridů, energie se doplňuje rekuperací při brždění.
Něco podobného bude od srpna vyrábět i korejský Hyundai v českých Nošovicích. [celá zpráva]
Továrna v Jaworu by měla začít motory produkovat koncem příští rok. Veškerá elektrická energie, kterou továrna bude potřebovat, bude vyrobena z obnovitelných zdrojů.