Článek
Nejlevnější model Basic, poháněný motorem 1.2 TSI o výkonu 77 kW/105 k v kombinaci s šestistupňovou mechanickou převodovkou, stojí v Česku 484 900 korun. To je o rovných 90 tisíc korun více, než kolik chce tuzemský importér za Brouka v provedení s pevnou střechou. Na kabriolet se ale zákazníci pěkně dlouho načekají, z mexické továrny k nim objednané auto přijede až téměř za půl roku.
Základní výbava je stejná pro uzavřenou verzi i pro kabriolet. Základní výbavový stupeň Basic zahrnuje rádio, manuální klimatizaci, tempomat, elektronický stabilizační systém nebo asistent pro rozjezd do kopce. Dražší stupeň výbavy Design má navíc 16" kola z lehké slitiny, mlhové světlomety a lepší přední sedačky.
Nejdražší Sport k výše uvedenému přidává automatickou klimatizací Climatronic, sportovní sedadla vpředu, sportovní podvozek a 17palcová kola z lehké slitiny.

Volkswagen Beetle Cabriolet (2013)
Kabriolet odvozený z aktuální generace beetlu dostane klasickou plátěnou střechu. Ta se ovládá elektromechanicky, po stisknutí tlačítka se samočinně stáhne za deset sekund. Se střechou lze manipulovat i za jízdy, a to až do rychlosti 50 km/h.
V nabídce jsou dvě barevná provedení střechy. Pro případ převrácení nechybí výztuhy, které se vysunou za hlavami cestujících.

Volkswagen Beetle Cabriolet (2013)
Nabídka motorizací kopíruje uzavřenou verzi. Na výběr bude pětice motorů 1.2 TSI 77 kW (105 k), 1.4 TSI 118 kW (160 k) a 2.0 TSI 147 kW (200 k). Naftové agregáty zastupuje 1.6 TDI 77 kW (105 k) a 2.0 TDI 103 kW (140 k).
K dispozici jsou kromě manuálních převodovek (až na 1.6 TDI jsou šestistupňové) také dvouspojkové DSG se šesti nebo sedmi rychlostními stupni.

Volkswagen Beetle 2.0 TSI