Článek
Ano, stánku Škody chybělo překvapení, ale to chybělo snad u všech automobilek vystavujících na frankfurtském veletrhu. Karoq, nástupce yetiho, se ukázal již v květnu na speciální akci ve Stockholmu a jeho podoba je tak dostatečně známá. Pokud si ale trochu pohrajeme se slovíčky, v rámci výstavních premiér na autosalonu jde o světovou premiéru.
V prototypu karoqu už jsme jezdili, veškeré informace o kompaktním SUV najdete v naší původní reportáži z Estonska. [celá zpráva]

Škoda Karoq
Studie Vision E se od čínské návštěvy změnila
Studie elektrického automobilu Vision E se představila už na jaře na šanghajském autosalonu, my jsme vám o ní řekli dokonce ještě dříve. [celá zpráva]
Pozornému oku neunikne, že Vision E je v některých detailech trochu jiný než to, co škodováci ukazovali v Číně. Nejmarkantnější změnou jsou jiná kola, mají 21 palců a jsou černá, povedeným detailem je na středu umístěný název Škoda, který po vzoru vozů Rolls-Royce zůstává v rovině. To je věru hezký detail.

Škoda Vison E (verze ukázaná ve Frankfurtu)

Škoda Vision E (2017)
Mírně se změnila přední maska, na bocích přibyly otvory pro přívod vzduchu k brzdám. Koncept je plně funkční, byť s ním samozřejmě nejde jezdit jako s normálním autem, pomalou jízdu ale zvládne bez problémů.
Do Frankfurtu přivezla Škoda ještě dvě verze kodiaqu: Sportline a Scout. Oba deriváty se ukázaly již v březnu na ženevském autosalonu. Až nyní ale byla odtajněna prodejní cena: 863 900 korun stojí verze Scout, sportovnější provedení pak 871 900 korun.

Škoda Kodiaq Scout (2017)

Škoda Kodiaq Sportline