Článek
Verze Scout se evidentně líbí. Víc než devadesát procent čtenářů ji podle ankety Novinek považuje za hezčí než standardní verzi.
A teď tu máme další dotaz. Líbila by se vám víc verze Scout nebo Sportline? Druhá jmenovaná, právě představená, se liší v mnoha věcech. Maska chladiče, střešní nosiče, kryty vnějších zpětných zrcátek a rámečky kolem bočních oken jsou černé.
Sklo pátých dveří a boční skla od sloupku B dozadu mají standardně vyšší stupeň tónování. Pohledu zezadu dominuje tenká stříbrná lišta, integrovaná ve spodní části nárazníku.
Boční ochranné lišty jsou lakované v barvě vozu. Auto má v sériové výbavě devatenáctipalcová kola z lehkých slitin ve speciálním designu. Volitelně jsou k dispozici i kola dvacetipalcová. Na předních blatnících je umístěna plaketa s označením modelu.
S přetížením a foukáním
Interiér nabízí speciální obšití sedadel z alcantary se stříbrným stehem.
Sportovní charakter zvýrazňuje multifunkční volant, který je stejně jako hlavice řadicí páky potažen kůží, hliníkové kryty pedálů a také nové ukazatele přetížení, plnicího tlaku turbodmychadla, aktuálního výkonu motoru, teploty oleje a chladicí kapaliny, které může posádka sledovat na displeji.
V sériové výbavě můžeme najít elektricky nastavitelná a sklopná vnější zpětná zrcátka s automatickým stmíváním, vnitřní zpětné zrcátko s dešťovým senzorem a funkcí automatického stmívání, displej Maxi DOT, LED-ambientní osvětlení interiéru v deseti odstínech apod.
Po technické stránce se nic nemění. K dispozici jsou opět všechny motorizace jako u scoutu: 1,4 TSI /110 kW (150 k), 2,0 TSI /132 kW (180 k) a z dieselových 2,0 TDI / 110 kW (150 k) a 2,0 TDI / 140 kW (190 k).
Škoda Kodiaq Sportline bude mít premiéru na autosalonu v Ženevě, který začíná v březnu. V té době by také měly být k dispozici i ceny této speciální verze.