Hlavní obsah

Populární Renault Captur má nástupce, je naštvanější

Novinky, laz

Renault oficiálně odhaluje vše o druhé generaci Capturu. Dlouhou dobu nejprodávanější crossover své třídy v Evropě se opět zabalil do základů Clia, je však větší a designově působí trošku naštvanějším dojmem.

Foto: koláž Novinky.cz

Srovnání s předchůdcem je jednoznačné - novinka (vpravo) je podobná, ale agresivněji stylizovaná.

Článek

Nový Captur stojí na modulární platformě CMF-B stejně jako nové Clio. Z takového přechodu vždy pramení několik zásadních novinek. Předně velikost malého crossoveru segmentu B. Nový Captur je ve srovnání s předchůdcem delší (4,23 m +10 cm) a má modernější proporce díky až 18palcovým diskům kol a delšímu rozvoru (2,63 m +2 cm). Personalizovat si můžete odlišně lakovanou střechu a další detaily.

Foto: Renault 4x

Příď je vyvedena v klasickém designu Renaultu posledních let.

Více místa je i na zadních sedadlech a zavazadlový prostor narostl o 81 litrů na celkových 536 litrů. Uvnitř Clio poznáte zejména na celkové architektuře, které vévodí vertikálně orientovaný displej infotainmentu a digitální přístrojový štít. Stejně jako u větších sourozenců.

Foto: Renault

Svítilny tvoří velká písmena C.

Foto: Renault

Střechu lze barevně odlišit.

Captur dostává armádu asistenčních systémů v čele s rozpoznáváním značek, aktivním nouzovým brzděním, aktivním tempomatem či kamerovým systémem s pokrytím 360stupňového okolí vozu.

Foto: Renault

Interiér může hýřit barvami.

Nová verze má k dispozici novou generaci motorů vyvinutou ve spolupráci s aliančním kolegou, Nissanem. Rozšířena je nabídka benzinových i dieselových motorů ve výkonech 100 až 155 koní (benzinové motory) a 95 až 115 koní (naftové motory). Od roku 2020 bude nabídka pohonných jednotek rozšířena o plug-hybridní pohon E-Tech Plug-in.

Datum uvedení na trh ani cenová hladina, ve které se novinka bude pohybovat, zatím nebyla oznámena.

Související témata:

Výběr článků

Načítám