Článek
Otec a syn slavné designérské rodiny společně už dávno založili podnik GFG Style, a to po odchodu ze světoznámého designcentra Italdesign. Oba se snaží dál vytvářet prvotřídní kvalitu. Stále se neomezují na automobily, ale v jejich portfoliu je opravdu hodně pestrá škála designových výrobků.
Ovšem teď se na ženevském autosalonu ukazuje Kangaroo, auto, jež nemůžeme označit jako silniční, ale ani jako terénní. Je to totiž auto, které má sice rysy silničního sporťáku, ale také má podvozek s trojicí nastavení. V módu Race je světlá výška pouhých 140 mm.
Mód Street zase povolí 190 mm mezi podvozkem a vozovkou. Třetí mód se jmenuje Off-road a zvedne auto na 260 mm, což je mnohem víc, než má kdejaké SUV. Auto může bez omezení klidně projíždět i náročnějším terénem, pokud se tedy řidič nebojí o dvaadvacetipalcová kola s nízkoprofilovými pneumatikami.
Auto, kterému sami autoři přezdívají „Hyper SUV“ má pod kapotou elektromotor o souhrnném výkonu 360 kW (483 koní). Při akumulátorové sadě o kapacitě 90 kWh zvládne auto dojet na jedno nabití až 450 km. Přitom dokáže zrychlit na stovku za 3,8 sekundy a maximální rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h.
Auto můžete pořádně prozkoumat na ženevském stánku a třeba tam dostanete i odpověď, zda se bude někdy vyrábět. O tak zajímavý vůz, který má karbonovou karoserii a dělané dveře, by byl jistě zájem.