Článek
Minulý rok byl na kabelkové trendy bohatý. Velký úspěch zaznamenala značka Bottega Veneta. Ta byla založena v roce 1966 v italské Vicenze Michelem Taddeim a Renzem Zengiarem. Značka tehdy vytvořila řemeslné kožené zboží a vyvinula výrazný design tkaní kůže Intrecciato, který se okamžitě stal ikonickým vzhledem značky.
„Když stačí vaše vlastní iniciály“ se stalo historickým sloganem značky, protože díky řemeslnému zpracování kůže byly produkty Bottega Veneta okamžitě rozeznatelné a logo se diskrétně objevilo pouze na vnitřní straně produktů.
Ostatně díky důmyslnému proplétání a absenci log je značka známá dodnes. Minulý rok například zaznamenaly velký úspěch kabelky, které rovněž zdobilo Intrecciato, ale bylo daleko více zvětšené.
Přehlídka Chanelu připomínala rozkvetlé pařížské parky
Pod novým kreativní ředitelem Danielem Lee, který nastoupil na pozici v roce 2018, ale vznikají i nové unikátní modely jako například kabelka ve tvaru vaku s výrazným zlatým řetězem, která nesměla v šatníku chybět žádné módní influencerce.
Jaké trendy vládnou roku 2021?
Letos se trendy obracejí zpátky ke klasické eleganci a minimalismu. Na seznamu nejžhavějších doplňků všech milovnic módy se v současnosti ocitá Prada Cleo.
Jednoduchá kabelka zaobleného (tzv. „hobo”) tvaru, s jedním krátkým uchem, které je typické pro kabelky tvaru baguette, se nosí buď v ruce, nebo na rameni, stejně jako francouzská bageta, podle které dostaly tyto kabelky své označení.
Kabelce Cleo pak zdárně sekunduje model Jackie od značky Gucci, který je tvarově velmi podobný a liší se de facto jen v zapínání.
Co se týče barevné palety, převažují pastelové odstíny v čele s mentolovou, šeříkovou, žlutou a pudrově růžovou. V módě ale také zůstávají klasické neutrální odstíny, jako je černá, bílá či béžová.
Může se vám hodit na Zboží.cz: