Článek
Přehlídka odstartovala minutou ticha, která měla sloužit jako pocta návrhářově dílu a 35 letům práce pro módní dům Chanel. Lokací se klasicky stal pařížský multifunkční prostor Grand Palais, který Karl Lagerfeld s oblibou přeměňoval do různých velkolepých instalací. Letošním tématem se stala zasněžená vesnice.
Podívejte se na přehlídky pod taktovkou Karla Lagerfelda |
---|
Místo mola listí a mech. Přehlídka značky Chanel se odehrála v lese |
Tři módní přehlídky z Paříže, které nesmí uniknout vaší pozornosti |
Přehlídka značky Chanel přenesla atmosféru deštného pralesa do centra Paříže |
Kolekce značky Prêt-à-Porter na sezonu podzim–zima 2019/2020 čítala 73 modelů a zahrnovala pepito kabátky, prošívané bundy, dlouhé vzorované kabáty a úplety.
Co se týče barev, převažovala klasická černobílá kombinace. Nechyběly ale ani barevné prvky v podobě výrazné růžové, vínové, červené a zelené.
„Byla to úžasná show, prostě skvělá. Byla v ní cítit Karlova esence. Samozřejmě to bylo také smutné, ale Karl zůstane navždy v našich srdcích, takže je to v pořádku,“ řekla pro agenturu Reuters manažerka komunikace Karla Lagerfelda Caroline Lebarová.
Přehlídku odstartovala dlouholetá návrhářova múza a modelka Cara Delevingneová, poprvé se na mole objevila i herečka Penélope Cruzová, oficiální ambasadorka značky Chanel.
Stejně jako na poslední přehlídce značky Fendi, pro kterou Lagerfeld rovněž pracoval, i tentokrát při závěrečném defilé zazněla píseň Heroes od Davida Bowieho.