Článek
Ačkoliv se hlavní linka přehlídek v rámci Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku odehrávala v industriálních částech nákupního centra Kotva, návrhářka Zuzana Kubíčková si pro svou novou kolekci značky Pop zvolila netradičně prezidentské apartmá pražského hotelu Four Seasons.
Místo klasické přehlídky se jednalo spíše o performanci. Z modelek se částečně staly herečky (oživlé panenky), které vyprávěly příběh nejen díky svému oblečení.
Zatímco jedna modelka hrála na piano, druhá vyřizovala korespondenci, jiná odpočívala na lenošce a další se pomalu ukládala ke spánku.
Krásnou podívanou nabízela i baletka oblečená v krajkovaném body a plisované transparentní sukni, která lehce tančila v okně s výhledem na Pražský hrad.
Samotná kolekce čítala celkem 25 modelů. Oproti loňské kolekci, která zahrnovala praktický základ ve formě malých černých šatů, pouzdrových sukní, průsvitných topů, cigaretových kalhot či trenčkotu, byla ta letošní o poznání uvolněnější.
Převažovaly siluety rovných kalhot s vysokým pasem a plisovaných sukní. Nechyběly ale ani univerzální kabátky, sáčka, krajkované topy i šaty a nadčasové halenky.
Barevnost kolekce podtrhovala myšlenku nadčasovosti, snadné nositelnosti a variability, a proto v ní převažovaly jemné tóny pudrových, meruňkových odstínů v kombinaci se zelenou a tmavě modrou barvou.
Koncept značky, jejíž název vychází ze slova „populární“, nabízí oblíbené modely z návrhářčiny dílny – střihy, které se osvědčily jí samotné během let praxe, a které u ní často poptávají zákaznice.
Základní myšlenkou je poskytnout netrendový základ šatníku, který může sloužit po mnoho let. Jednotlivé kusy kolekce se přitom dají libovolně kombinovat.