Článek
Jako představitelka generace Baby boomers (1945–1965) neboli také poválečné generace se Kathi Odomová svezla na vlně měnícího se konceptu, že věk není zas tak špatný a je potřeba si ho užít.
I z tohoto důvodu šla proti proudu a místo barvení vlasů se rozhodla přiznat svůj věk a šediny. „Tím, že přiznávám své šedivé vlasy, vrásky a obecně svůj věk, cítím se mnohem jistější a lidé to oceňují,“ vysvětluje pro agenturu Reuters Kathi.
Svou popularitu na sociálních sítích získala díky své dceři Sophii, která na svém účtu na TikToku zveřejnila její video z focení kampaně u hotelu Hilton. Toto video „glam-ma“ zhlédlo během krátké doby více než deset milionů lidí a většina z tisíců komentářů na Kathi pěla chválu.
Úspěch videa překvapil i samotnou Sophii, která o své matce prohlásila: „S věkem přichází moudrost a životní zkušenosti, a to je docela slušný kompromis za krásu. Moje máma je mou nejlepší kamarádkou a moc si uvědomuji, že ne každý má to štěstí mít takový vztah se svými rodiči. Na svou maminku jsem tak náležitě hrdá, protože tolik lidí se bojí zestárnout a moje maminka je zdárným příkladem toho, že je lepší to přijmout.“