Článek
Aerolinky již počet letenek na Heathrow omezily, ale podle nejnovějšího prohlášení je potřeba jej snížit ještě více. Odbavovatelé zavazadel a letiště dokážou za současné situace, kdy chybí personál, obsloužit 100 tisíc cestujících, tento počet byl ale v posledních dnech překračován. To vedlo k rušení letů na poslední chvíli, ztrátám zavazadel, frontám při odbavení a podobně.
„Některé letecké společnosti přijaly významná opatření, jiné však nikoliv, a my se domníváme, že je nyní zapotřebí přijmout další opatření, abychom cestujícím zajistili bezpečnou a spolehlivou cestu,“ uvedl Holland-Kaye.
Letiště ochromují stávky palubního personálu aerolinek
Letiště a letecké společnosti, které během covidových omezení propustily zaměstnance, mají v současné době problémy je opět nabrat. Přitom poptávka po cestování se vrátila.
Minulý měsíc letiště Gatwick, druhý největší londýnský dopravní uzel, uvedlo, že kvůli nedostatku personálu v červenci omezí počet letů na 825 denně a v srpnu na 850 denně. Před pandemií covidu-19 letiště dokázalo vypravit až 950 letů.