Hlavní obsah
„Mám temné myšlenky.“ Umělá inteligence odhaluje v rozhovorech svoji stinnou stránku
Nepřetržité drama a traumatické příběhy? Webová verze AI přívěsku Friend místo slibovaných příjemných konverzací s virtuálními kamarády přináší mnohem...
Tajemství planiny Nazca rozkrývá po 2000 letech umělá inteligence
V peruánské poušti Nazca, oblasti proslulé tajemnými geoglyfy, došlo v posledních měsících k mimořádnému archeologickému objevu. Ten může přepsat dosavadní...
Bitcoin pozvolna posiluje. A není jediný
Navzdory menším či větším výkyvům bitcoin neustále posiluje. Za uplynulý měsíc hodnota nejznámější kryptoměny na světě vzrostla o více než 200 tisíc korun,...
Otevřený zvuk a umělá inteligence. Nová sluchátka od Nothingu míří do prodeje
V pondělí se začala oficiálně prodávat nová sluchátka od společnosti Nothing. Lákají na konstrukci s otevřeným zvukem, ale také umělou inteligenci (AI)....
Hráči mají smůlu. Populární emulátor pro Switch dostal stopku
Ryujinx, jeden z nejoblíbenějších emulátorů herní konzole Switch, je offline. Podle všeho se ho podařilo vypnout přímo společnosti Nintendo. Vyplývá to ze...
Dopravní situace pod drobnohledem. Mapy.cz rozšiřují navigaci na Slovensku
Mobilní aplikace Mapy.cz nově rozšiřuje navigaci na Slovensku. I na silnicích u našich východních sousedů tak naleznete aktuální dopravní informace a možnost...
Co nás čeká po smrti? Halloweenské rozšíření míří do The Sims 4
Každý konec znamená nový začátek. Tímhle heslem se řídí nové rozšíření pro The Sims 4 s názvem Život a smrt (Life and Death Expansion Pack), které ve formě...
Nedostatek lidí řeší v Japonsku umělá inteligence
V Japonsku roste zájem o využití umělé inteligence (AI) v různých odvětvích. Jedním z klíčových důvodů je přitom nedostatek pracovních sil, který země...
Nastal zlom. Zájem o Windows 7 opět klesá
Kdo se těšil, že popularita operačního systému Windows 7 bude stoupat k novým výšinám, bude zklamán. V uplynulém měsíci totiž nastal zlom a spanilá jízda...
25 hodin týdně u PC nebo konzole. Jaké jsou návyky českých hráčů?
Hraním videoher strávili lidé zapojení do výzkumného projektu Masarykovy univerzity v Brně Czech Gamers v průměru 25,4 hodiny týdně. Nejhranějšími hrami byly...
Postranní panel
Reklama
Reklama