Článek
Tipy Hilary Binder, bubenice skupiny Sabot
Čtu: The Last Empire od Gore Vidala, Life Of Pi od španělského spisovatele Yanna Martella, což je příběh chlapce, který se ocitne na záchranném člunu s tygrem, a Zones Of Contention Carol Bennett.
Poslouchám: Eminema, baskickou postpunkovou skupinu Kuraia a sólovou desku Richarda von der Schulenburga, hráče na klávesy z německé skupiny Die Sterne
Viděla jsem: Reportáž z loňské výstavy Dokumenta 11 v Kasselu, Andreje Rubleva, Vykoupení z věznice Sawshank a Kluci nepláčou.
Surfuji : po stránkách Drudge Report, FSFSFF: Feminist Science Fiction, Speculative Fiction, & Fantasy a JavaScriptu.
www. stránka: Osobní stránku nemám, ale jsou tu stránky www.cesta.cz a skupiny www.kackala.com
Naďa Bilincová: Medvídek
Literární debut zpěvačky, skladatelky a textařky (např. Zuby nehty a Dybbuk) přináší miniaturní texty (od dvou řádků po dvě stránky) stylizované do podoby kaleidoskopických filmových střípků, které jsou především osobními impresemi z okolního světa.
Zdánlivě banální situace, které popisuje, potom mohou přerůst do zásadního problému naší civilizace, jenž pramení z podhoubí popkulturního umělého prostoru a tkví ve strachu dotýkat se druhých, z odmítnutí nebo nepochopení. Bilincová bilancuje na hranách života a imaginace a její na první pohled postpubertální myšlenky, podpořené jednoduchou syntaxí, dosáhnou nakonec i hlubších rozměrů: "Na křižovatce města se potkávají dvě dívky. Jak je to dlouho, kdy se viděly naposledy? Je to dvanáct let. Usmívají se na sebe. Není a je mezi nimi prostor. Jejich srdce jsou stále spolu."
Petrov, edice New Line, 44 stran
Kelly Rowlandová: Simply Deep
Je-li Kelly Rowlandová, jinak celá třetina dámské skupiny Destinys Child, na desce podporována rhythm´n´bluesovým základem, potom klobouk dolů před celou kompozicí a potažmo jejím hlasem. Když se ale trochu odflákle opájí běžnou středněproudou produkcí, upadá do šedivého průměru písniček, které ve výtazích vyplňují cestujícím jízdu. Povedla se folková (Love Lives In) Strange Places, zajímavě moderní je Love/Hate.
Sony Music/Bonton, 56:56