Článek
Iniciativa bude informovat, jakým způsobem bude kampaň šířena ve spolupráci s komunitami, influencery, profesními svazy, zájmovými sdruženími, kraji a firmami. Pro tyto a další organizace iniciativa připravila on-line platformu, na níž budou volně k dispozici všechny prvky kampaně, které si mohou zájemci adaptovat pro vlastní potřeby a podpořit tím zájem o očkování.
Práci zahájila na přelomu roku, kdy nejprve na základě výzkumů veřejného mínění, hloubkových rozhovorů, konzultací s lékaři a několika dotazníkových šetření vzniklo strategické zadání kampaně.
Na zpracování návrhu pracovalo od začátku ledna 16 komunikačních agentur. Z těchto návrhů odborná porota složená z předních marketingových expertů vybrala nejlepší čtyři. Komunikační koncepty byly otestovány na vzorku populace a na základě výsledků iniciativa dopracovala návrh založený na motivu tečky.
Komerční obsah.