Hlavní obsah

Zákaznická zkušenost v MND oceněna Hospodářskou komorou

Novinky, MND a.s.

Hospodářská komora vyzdvihla zákaznickou zkušenost MND. Označila MND jako lídra v energetice s prozákaznickým přístupem, díky kterému může být pomyslným vzorem pro ostatní.

Foto: MND a.s.

Úvodní foto

Článek

Mezi rozhodující kritéria při výběru dodavatele energií patří pro většinu českých zákazníků cena, důvěryhodnost, ale také zákaznická zkušenost. Právě na úroveň zákaznické zkušenosti se zaměřila Hospodářská komora – využila k tomu aktuální průzkum agentury SC.

Z výsledků tohoto průzkumu vychází, že dodavatelé energií mají stále potenciál ke zlepšení svého přístupu k zákazníkům. Z maximálního počtu 100 bodů utility v průměru ve výzkumu dosáhli 58 bodů. Jsme rádi, že MND s 83 body vede energetiku směrem k férovému jednání se zákazníky. Z výsledků vyplývá, že MND je schopno konkurovat prozákaznicky orientovaným značkám i v jiných oborech, jako jsou například e-shopy či cestovní kanceláře.

„Zákazníci jsou pro nás na prvním místě a označení „lídra“ na poli zákaznické zkušenosti od Hospodářské komory si velmi vážíme. Ukazuje nám, že jdeme správnou cestou. Zároveň je také závazkem a současně motivací v našem přístupu vytrvat i do dalších let.“ uvádí Jan Sýkora, ředitel prodeje a marketingu MND.

Více informací o průzkumu si můžete přečíst zde.

Více o nabídce MND najdete na www.mnd.cz nebo bezplatné zákaznické lince 800 400 500.

Výběr článků

Načítám