Článek
Mezi rozhodující kritéria při výběru dodavatele energií patří pro většinu českých zákazníků cena, důvěryhodnost, ale také zákaznická zkušenost. Právě na úroveň zákaznické zkušenosti se zaměřila Hospodářská komora – využila k tomu aktuální průzkum agentury SC.
Z výsledků tohoto průzkumu vychází, že dodavatelé energií mají stále potenciál ke zlepšení svého přístupu k zákazníkům. Z maximálního počtu 100 bodů utility v průměru ve výzkumu dosáhli 58 bodů. Jsme rádi, že MND s 83 body vede energetiku směrem k férovému jednání se zákazníky. Z výsledků vyplývá, že MND je schopno konkurovat prozákaznicky orientovaným značkám i v jiných oborech, jako jsou například e-shopy či cestovní kanceláře.
„Zákazníci jsou pro nás na prvním místě a označení „lídra“ na poli zákaznické zkušenosti od Hospodářské komory si velmi vážíme. Ukazuje nám, že jdeme správnou cestou. Zároveň je také závazkem a současně motivací v našem přístupu vytrvat i do dalších let.“ uvádí Jan Sýkora, ředitel prodeje a marketingu MND.
Více informací o průzkumu si můžete přečíst zde.
Více o nabídce MND najdete na www.mnd.cz nebo bezplatné zákaznické lince 800 400 500.