Článek
Společnost LOMAX, která je tuzemským lídrem v produkci garážových vrat, vyrobila v červenci stotisící privátní sekční garážová vrata. Důvod k oslavě přitom neměl pouze LOMAX, ale také šťastlivci, kteří si tato jubilejní vrata pořídili. Kromě zbrusu nového vjezdu do garáže totiž získali také mimořádnou cenu – dárkový poukaz na zájezd od společnosti Student Agency v hodnotě 100 000 Kč dle vlastního výběru.
Slavnostní předání výhry se konalo v úterý 23. července v sídle společnosti LOMAX v jihomoravských Bořeticích, a to za účasti jednatele firmy, pana Luboše Dufka, který výhercům poukaz slavnostně předal. Rodina šťastlivců si přitom svůj zájezd poměrně záhy vybrala a týden po předání poukazu již odcestovala za vysněnou letní dovolenou.
„Pro naši společnost se jedná o jeden z nejvýznamnějších milníků za celkovou dobu existence. Jsme proto rádi, že jsme mohli tento zásadní moment společně oslavit a v rámci toho udělat radost také našim zákazníkům,“ řekl obchodní ředitel společnosti LOMAX Jan Malysz.
Od prodeje žaluzií k pozici tuzemského lídra
Pro společnost LOMAX znamenají stotisící privátní sekční garážová vrata mimořádný úspěch, kterého dosáhla po 27 letech existence. „Právě v roce 1992 začala firma pod vedením pana Dufka v jedné z garáží poblíž současného sídla v Bořeticích fungovat. Postupně se vyprofilovala na jednoho z klíčových zaměstnavatelů ve svém regionu. V roce založení se přitom zaměřovala pouze na prodej žaluzií,“ doplnil Jan Malysz. Produkce garážových vrat spolu s předokenními roletami přišla na řadu o čtyři roky později, výroba sekčního typu pak až v roce 1998. Do portfolia produktů se pak dále přidaly i venkovní žaluzie a před třemi lety i vchodové dveře.
Aby se sekčních garážových vrat mohlo za více než 20 let vyrobit přes 100 000, znamenalo to v průběhu času zejména výstavbu několika výrobních hal a jejich postupné rozšiřování. I díky tomu se LOMAX postupně stal na českém trhu jedničkou v produkci vrat. Toto prvenství přitom drží dodnes.
K dosažení této mety přitom přispělo i uvádění novinek, které do té doby na trhu nebyly k mání. Už v roce 2000 byl LOMAX jedinou českou firmou, která si panely pro sekční vrata vyráběla sama. O 2 roky později pak jako vůbec první na světě představil garážová vrata v imitaci dřeva, která následně udávala trend po více než jedno desetiletí. V současnosti má LOMAX ve své nabídce vrat celkem pět typů. Kromě sekčních je to dále také posuvná, rolovací, dvoukřídlá nebo průmyslová varianta.
Podívejte se jak celá akce probíhala a jak si výherci užili svoji dovolenou