Hlavní obsah

Emoce v marketingu a PR jsou tématem Communication Summitu 2021. Sledujte přenos z divadla Jatka78

Novinky, Blue Events

Tématem akce spojující všechny komunikační profesionály jsou staré dobré emoce. Ty v dnešní uzamčené době chybí, tím spíše by se neměly vytratit z kampaní značek. 18. května tato témata rozebere přes dvacet řečníků ze všech možných úhlů. Vystoupí globální šéf marketingových výzkumů z Mars Wrigley, ale také Jiří Burian, producent Kapitána Demo.

Už loňský Communication Summit se konal jako přímý přenos, k nejlépe hodnoceným řečníkům patřila právnička Petra Dolejšová.

Článek

Emoce prodávají. Jak je ale dnes zprostředkovat? Jak emoce vrátit do marketingové a PR komunikace? Na tyto a další aktuální otázky odpoví řečníci během celkem pětihodinového vysílání z divadla Jatka78. Prezentuje a diskutuje se živě přímo v sále, nikoliv ze záznamu či přes videokonferenční hovory. Kompletní program je k dispozici zde.

„Zvolili jsme silné téma, které rezonuje. Trefili jsme se do toho, co nyní komunikační a marketingové profesionály zajímá. Všichni řeší, jak dál lépe a efektivněji komunikovat a emoce jsou klíčem k dlouhodobému úspěchu. Jiní o tom teoretizují, my ukazujeme na konkrétních příkladech, jak na to,“ říká Jan Patera z Blue Events, která spolu s partnery akci připravila.

To nejlepší z domova i ze světa

Vystoupení hlavního řečníka, jímž je Sorin Patilinet, globální šéf marketingových výzkumů z Mars Wrigley, doplní panelová diskuze lokálních marketérů. V programu se dále objeví řada nových studií a dat od společností Kantaru, Seznam, Ogilvy Consulting, či Wellen. Organizátoři oživili také kultovní prezentační show RIC PIC!, kde se o přízeň publika utkají tři řečníci, každý představí svůj pohled na téma Jak dostat emoce do PR. Nebudou chybět ani případové studie, například od Slovenské spořitelny, Mastercard, Vodafone, od iniciativy Cesta ven, či od absolutního vítěze soutěže Lemur – česká cena za PR „České děti v kybersvětě“. Zapojí se i zástupci kulturní scény, o kreativitě během pandemie promluví Štěpán Kubišta, ředitel Jatka78, o hudbě v reklamě zase Jiří Burian, producent Kapitána Demo.

Communication Summit organizuje společnost Blue Events, grafiku zpracovalo studio Bloomfield.

Účastníci získají unikátní přístup ke sledování online přenosu, možnost pokládat dotazy řečníkům on-line, ale také poukaz na občerstvení přes Dámejídlo.cz. Pokud by se zlepšila epidemiologická situace, mohou organizátoři nabídnout i bezpečnou osobní účast na akci včetně testování na místě.

Výběr článků

Načítám