Hlavní obsah

Česká firma AD24 inovuje svět digitální reklamy ve veřejném prostoru

Novinky, AD24

Narovnání podmínek mezi inzerenty a majiteli reklamních ploch – to je vize české firmy AD24. Jednotlivým majitelům obrazovek může AD24 přinést zajímavý zisk z přehrávaného obsahu, na který by jinak kvůli své menší velikosti nemohli dosáhnout. Inzerenti mohou zase díky důmyslné technologii těžit z velice přesného zásahu cílové skupiny.

Foto: AD24

Obrazovka reklamní platformy AD24

Článek

Platforma AD24 se na první pohled odlišuje od jiných, i zavedených firem. Buduje síť majitelů reklamních obrazovek a ty propojuje s inzerenty. “Naše obrazovky mohou být například umístěny na úřadech, v nákupních centrech, trafikách, restauracích nebo fitkách. Jednoduše na jakémkoliv veřejně přístupném místě. Výhodou pro všechny jsou nízké vstupní náklady systému. Obrazovku si proto mohou dovolit pořídit i menší provozovny a inzerovat mohou už s pár stovkami korun malé podniky, které by jinak neměly rozpočet na venkovní reklamu,” představuje službu Radek Šalomon, spoluzakladatel AD24.

Výhody platformy AD24 ale nekončí u nízkých nákladů. Technologické inovace přináší specifické cílení, jaké známe z online prostředí, do světa venkovní reklamy. „U AD24 nezáleží na výši rozpočtu, který má firma či jednotlivec na propagaci. Nemáme také stanovenou žádnou minimální utracenou částku. Každý má možnost investovat do reklamy tolik, kolik si může dovolit. Inzerentovi je garantováno transparentní účtování reklamní kampaně, které si sám může kontrolovat online. U nás lze také ověřit zacílení, časování a skutečné přehrání reklamních sdělení. Podobnou svobodu má i majitel obrazovky, který si může sám určit dobu provozu, nebo typy inzerátů, které se budou na jeho obrazovce zobrazovat,” dodává Radek Šalomon.

Foto: AD24

Radek Šalomon, spoluzakladatel AD24

Každý, kdo kolem obrazovky AD24 projde, může být navíc díky lokálnímu členění obrazovek informován například o počasí, aktivitách místních neziskových organizací, či o dalších obecních sděleních. Platforma tak zapadá do konceptu chytrých měst budoucnosti.

Systém vyvíjel ryze český tým od roku 2018. „Celý produkt i systém jsme vyvinuli sami. Hardware jsme si poskládali od prvního do posledního šroubku a software jsme naprogramovali tak, aby byl zcela bezúdržbový a dokázal se v případě potřeby sám resetovat a obnovit. Systém také snímá, zda se opravdu přehrává na obrazovce inzerovaný obsah, a tak má inzerent naprostou jistotu, že zaplacené pokrytí bylo skutečně komunikováno,” říká Radek Šalomon.

Pilotní zkouška platformy AD24 proběhla v druhé polovině roku 2020 v pěti provozovnách ve Středočeském kraji a v Praze. V současné době se firma soustředí na rozšíření sítě provozovatelů obrazovek a expanzi do celé řady regionů v České republice.

Foto: AD24

Vizualizace umístění obrazovky na poště

Výběr článků

Načítám