Článek
Dodávka byla spatřena na několika místech ve čtvrtek v Severní Karolíně. Toho dne se ve městě Charlotte konal zápas v americkém fotbalu a bylo tak velmi pravděpodobné, že si někdo z mnoha kolemjdoucích cynické reklamy povšimne. Za několik hodin už fotografie dodávky kolovaly internetem.
It was us. Get vaccinated. pic.twitter.com/WFQ1h6sLwn
— BooneOakley (@booneoakley) September 21, 2021
K činu se přiznala reklamní agentura BooneOakley, která svůj záměr vysvětlila. „Pronajali jsme si dodávku a vytvořili reklamu na neexistující pohřební ústav. Význam je ve skutečnosti přesně opačný, chceme lidi podpořit k očkování. Víme totiž, že v nemocnicích na covid-19 umírají především neočkovaní,” uvedl pro stanici WBTV majitel agentury David Oakley.
Brazilec se během deseti týdnů naočkoval pěti dávkami vakcín proti covidu
![](http://d15-a.sdn.cz/d_15/c_img_gW_d/3wCByi.jpeg?fl=cro,0,75,1250,703%7Cres,160,,1%7Cjpg,80,,1)
Na internetové stránce, která je na dodávce uvedena, se lidé setkají s výzvou, aby se nechali očkovat. „Nechte se očkovat, jinak se brzy uvidíme,” stojí doslova ve výzvě.
Podobný typ reklamy použila v minulosti třeba pohřební služba Wilbert Burial Vaults, která měla u dálnice slogan s nápisem: „Jeďte opatrně, my počkáme.”