Článek
Finále amerického fotbalu si nenechá jen ve Spojených státech ujít přes 100 milionů lidí. Lepší místo pro inzerci svého produktu si tak nemůžete přát. Tomu odpovídá rovněž i cena za reklamní prostor.
Letos byly ceny za půlminutový reklamní shot levnější asi o 100 tisíc dolarů. Televize CBS prodávala loni tento prostor za 5,6 milionu dolarů (zhruba 126 milionů korun), letos šla na 5,5 (zhruba 118 milionů). Slovy reklamního klasika: A to už se vyplatí.
Celkem se během Super Bowlu objeví vždy kolem 40 až 50 reklam a letos jsme mohli vidět podobné množství. Hlavní pozornost na sebe strhla automobilka GM Motors, která představuje Willa Ferrella, jenž chce znovudobýt slávu amerických automobilek pomocí elektrických aut.
Pořádně se přes kapsu plácl i nadnárodní prodejce osiv, který v reklamě na dokonalý zelený pažit angažoval řadu známých osobností a neváhal znovu nechat roztančit i Johna Travoltu s jeho dcerou.
Tradiční stálicí už jsou pak lentilky M's nebo křupky Cheetos. V těch se ústředními protagonisty stali Mila Kunis, Ashton Kutcher a reggae hudebník a DJ Shaggy.
Co se děje v hlavě známého zpěváka, odhalila reklama za 127 milionů
Hvězdami svých pořadů nešetřila ani televizní společnost Paramount, která oslovila sira Patricka Stewarta (shakespearovského herce známého u nás především z role kapitána Pickarda v seriálu Star Trek), aby v sérii reklam povolal na bájnou horu Paramount hrdiny seriálů a filmů, které stanice nabízí ve své nové streamovací službě.