Článek
Ve zhruba tříminutové reklamě se objevuje několik mladých lidí z Londýna, kteří si na první pohled nevinně užívají cestu po britských ostrovech a zavítají rovněž na skotské souostroví. Právě to se ale nelíbí tamním obyvatelům, potažmo úřadům, kteří se obávají dalších nájezdů mladých lidí do malebného prostředí Vnějších Hebrid.
Skupina herců v reklamě sice působí nespoutaně, při objevování „málo známého ráje” ale rozdělává otevřený oheň a prohání se v terénním automobilu po neposkvrněné pláži.
Pivo Corona doplácí na spojování s koronavirem
„Je to ukázka naprosto sobeckého marketingu. Podporuje chaos a vandalství na překrásných místech. Na jednu stranu sice reklama ukazuje nádherné scenérie a podporuje mladé lidi, aby trávili dovolenou ve Velké Británii, ale pak všechno zkazí tím, co herci v reklamě předvádí,” uvedl pro Daily Mail radní Ron MacWilliam.
Vnější Hebridy trápí dlouhodobě problémy s turisty, kteří na souostroví zanechávají nepořádek a rozdělávají ohně, které způsobují požáry a ničí přírodu. „Turisté u nás byli vřele vítáni, ale poslední roky se nám zdá, že některým vůbec nezáleží na naší přírodě,” říká MacWilliam.
„Bylo by lepší, kdyby firmy nabádaly svoje zákazníky k zodpovědnějšímu chování. Corona nemá k souostroví žádný vztah, ale rádi ji tady uvítáme, pokud chce rozvíjet naši filozofii,” dodal radní.