Článek
Podle serveru Qianjiang Evening Post si někteří místní obyvatelé na nevšední reklamu stěžovali, že je vulgární a diskriminační. Poté se o restauraci, nacházející se v jednom z nákupních středisek v hlavním městě provincie Če-ťiang, začala zajímat širší veřejnost.
Reklamní kampaň spočívala v rozvěšených plakátech, na kterých byl nakreslený zástup žen ve spodním prádle. Hned vedle se nacházel seznam, jenž znázorňoval výši slevy v závislosti na velikosti poprsí. Ženy s podprsenkou velikosti A se mely dočkat snížení ceny o pět procent, G představovala hned pětašedesátiprocentní slevu.
Počet návštěvníků se zvýšil
Plakáty se v ulicích poprvé objevily 1. srpna a již byly odstraněny. Manažer restaurace Lan Shenggang však prodejní strategii hájí. „Jakmile jsme kampaň spustili, počet zákazníků se navýšil o 20 procent," řekl BBC.
Slevy na základě fyzického vzhledu nejsou v Číně novinkou. V roce 2015 se levnějšího jídla dočkali v jedné z restaurací v provincii Che-nan hosté, kteří byli považováni za pohledné. Jídelna ve městě Čchung-čching pak přišla se slevou pro muže s nadváhou a pro štíhlé ženy.
Inzertní sdělení
Myslíš si, že má článek vocas? Zapoj se do soutěže na: https://www.facebook.com/pardal.cz/