Článek
„Během včerejška a dneška (čtvrtka a pátku, pozn. red.) zaznamenal Vodafone enormní zájem o avizované neomezené tarify. Jen na webu se během uplynulých čtyřiadvaceti hodin zaregistrovalo téměř 10 000 zájemců o tuto novou nabídku. Vodafone se proto rozhodl vyjít přání zákazníků vstříc co nejdříve a začít neomezené tarify nabízet na eShopu dnes odpoledne,“ uvedla krátce po 16:00 mluvčí Vodafonu Alžběta Houzarová.
Zákazníci mohou vybírat mezi dvěma novými tarify. Neomezené volání, SMS a 600MB internet vyjdou na 691 Kč. Obdobná nabídka přitom až doposud stála 3299 Kč.
Nová cena je tedy nižší než v případě Telefóniky, ta ale nabídne vyšší datový limit (1GB). Druhá nabídka od Vodafonu vyjde na 399 Kč a obsahuje neomezené volání a SMS v rámci vlastní sítě.
„Oba neomezené tarify budou dostupné pro všechny zákazníky - firemní i nefiremní, nové i stávající, se smlouvou a dokonce i bez smlouvy. Zákazníci si mohou zvolit variantu s dotovaným zařízením i bez něj,“ doplnila Houzarová.
Zájem o levné tarify je rekordní
Zájem o levné tarify bez omezení je enormní. „Za prvních 24 hodin od startu nabídky, tedy od čtvrtečních deseti hodin, jsme zaznamenali nárůst vytížení call centra o 300 procent. Zároveň registrujeme enormní počet nových objednávek oproti normálu,“ řekl Novinkám mluvčí Telefóniky Hany Farghali.
Vysoký ohlas zaznamenal také T-Mobile. „Lidé volali hodně. Ptali se především na to, jestli na konkurenční nabídku nějak zareagujeme,“ uvedla pro Novinky mluvčí T-Mobilu Martina Kemrová. Právě růžový operátor zatím neprozradil, jak výrazně plánuje zvýhodnit svou nabídku neomezeného tarifu. Aktuálně vyjde na 3290 Kč.
Podle ankety serveru Novinky.cz, které se během čtvrtečního odpoledne a pátečního dopoledne zúčastnilo téměř 70 000 lidí, jsou lidé s přechodem ke konkurenci kvůli nižším cenám spíše zdrženlivější.
Na otázku, zda by při výhodnější cenové nabídce změnili svého operátora, téměř 71 % respondentů uvedlo, že by počkali na dorovnání nabídky jejich operátorem. Naopak přesná čtvrtina dotázaných by vůbec neváhala a volila by zajímavější cenu. Pouze minimum lidí (4 %) by i přes výhodnější nabídku zůstalo u svého stávajícího operátora.