Hlavní obsah

O2 mělo výpadek, část zákazníků se nedovolala

Novinky, mif
Aktualizováno

Technické problémy v síti O2 způsobily v pondělí odpoledne výpadek služby VoLTE. Zákazníci tohoto operátora tak nemohli uskutečňovat hovory, a to odchozí ani příchozí. Problém se podařilo vyřešit zhruba po dvou hodinách. Novinkám to potvrdila mluvčí O2 Lucie Pecháčková.

Foto: Ondřej Kořínek, Novinky

Ilustrační foto

Článek

Na problémy začali upozorňovat zákazníci operátora zhruba okolo 14:30. Ti se nemohli dovolat, ani přijímat hovory.

Logicky tak problém mohli zaznamenat také uživatelé jiných operátorů, kteří se snažili dovolat na nějaké číslo v síti O2. To se mohlo jevit jako nedostupné, případně mohl telefon hlásit, že vůbec neexistuje.

Chyba byla na straně O2. „U některých zákazníků aktuálně skutečně evidujeme potíže, a to u VoLTE, tedy volání na 4G LTE,“ uvedla okolo 15:30 na dotaz Novinek Pecháčková.

Problém se týkal jen novějších přístrojů

Ta zároveň zdůraznila, že problém se týkal pouze novějších přístrojů. Právě ty totiž k telefonování technologii VoLTE využívají. Co výpadek způsobilo, zástupci O2 zatím neuvedli.

Okolo 16:30 se nicméně podařilo službu opět zprovoznit. „Pokud u některých zákazníků problémy přetrvávají, doporučujeme jim vypnout a zase zapnout jejich chytré telefony,“ poradila Pecháčková. Po restartování by se přístroj měl přihlásit do sítě opět korektně.

„Za způsobené problémy se uživatelům omlouváme,“ uzavřela mluvčí O2.

Související témata:

Výběr článků

Načítám