Článek
Postavy filmové ságy budou v obchodech zobrazovány na displejích. V závislosti na velikosti prodejní plochy jich hračkářství bude moci instalovat až pět. Fanoušci si pomocí mobilní aplikace Star Wars oblíbeného hrdinu z displeje naskenují a aktivují jeho digitální verzi v „životní velikosti”.
Potom se mohou s postavou vyfotit, a pokud vlastní přístroj s iOS, budou si moci s „digitálním avatarem” natočit i video.
Trend rozpoutaly japonské příšerky
Firma Walt Disney se tak pokouší zachytit trend rozšířené reality neboli AR (augmented reality), který odstartovala loni v červenci hra Pokémon Go společnosti Niantic.
A není se čemu divit, titul s japonskými příšerkami vydělal tvůrcům za poslední rok v přepočtu zhruba 27 miliard korun. [celá zpráva]
Pokémon Go se těší nebývalé popularitě především proto, že hráči musejí aktivně hledat pokémony ukryté různě po městě. Stačí spustit aplikaci v chytrém telefonu a podle mapy vyrazit na lov.
Samotný odchyt probíhá prostřednictvím zabudované kamery v mobilu nebo tabletu. Přes displej mobilního zařízení totiž ve skutečném prostoru uživatelé virtuální příšerky vidí. Hra je tedy schopna na displeji telefonu vykreslit virtuální předměty v reálném prostředí.