Článek
Microsoft se tak přidává k rostoucímu počtu technologických firem, které se původní internetový prodej rozhodly rozšířit i do kamenných obchodů. "Není pochyb o tom, že fyzický obchod je ve skutečnosti velmi dobrý pro výběr fyzických produktů, a proto jsme tady," řekl marketingový ředitel Microsoftu Chris Capossela.
Třípodlažní obchod Microsoftu se nachází v centru Londýna, na Oxford Circus, pouze několik minut od londýnského značkového obchodu firmy Apple. Capossela odhadl, že ho může ročně navštívit 86 milionů kupujících a turistů.
Obchod byl navržen tak, aby si v něm každý našel to své – od mladých fanoušků her a studentů, kteří chtějí vylepšit svůj profil na LinkedIn, po malé podniky využívající Office a cloudové služby. Zaměstnanci obchodu dohromady mluví 45 různými jazyky, včetně znakového, poznamenala agentura Reuters.
Microsoft je jednou z mála firem, která si může v Británii dovolit expanzi do kamenných obchodů. Podle průzkumu společnosti PwC se z 500 hlavních tříd v Británii loni vytratilo v čistém vyjádření rekordních 2481 obchodů, protože spotřebitelé dávají přednost nákupům na internetu.
Může se vám hodit na Zboží.cz: