Článek
„My odráží dědictví obchodního domu Národní. A dobře se to pamatuje a vyslovuje,“ konstatoval hlavní manažer OD Tesco Marcus Chipchase. Pro mnohé Pražany však Máj vůbec fungovat nepřestal a jinak mu po celá léta neřeknou.
Česká republika je podle Chipchase první zemí, ve které se Tesco do nového konceptu obchodních domů pustilo.
„Bude to nová generace obchodních domům“ konstatoval Simon Threadkell ze studia Fitch, které vypracovalo systém členění a uspořádání jednotlivých oddělení.
Revoluce se nechystá
Pražané se nemusejí obávat, že budou v objektu tápat, revoluční přeskupení sortimentu se nechystá. Věci běžné potřeby zůstanou v přízemí, dvě patra budou věnovaná módě, včetně dětské, hodně prostoru bude patřit kosmetice. „Bude to zahnutá, mírně se vinoucí ulice a zákazníci si tam budou moc nechat udělat i manikúru a vůbec se nechat hýčkat,“ slibuje Threadkell.
Zákazníkům nabídne My údajně i značkové zboží, které se objeví na českém trhu poprvé, ale stejně tak i práce českých návrhářů.
Součástí domů zůstane také prodejna potravin, která dále ponese jméno Tesco. Na střeše pak bude terasa s občerstvením.
Rekonstrukce obchodního domu Tesco v Praze na národní ještě nezačala, i když se to tak návštěvníkům může jevit. Někteří nájemci už totiž opouštějí prostory, a tak třeba přízemí je v současné době poloprázdné. Za provozu ale bude probíhat i chystaná rekonstrukce.