Článek
Škodě klesl prodej o desetinu na 13 428 aut, druhému Volkswagenu se snížil odbyt o šest procent na 3 816 vozů. Na třetím místě vystřídala Hyundai značka Dacia s růstem o čtyři procenta na 2 587 aut. Prodej značky Hyundai klesl o 15 procent na 2497 vozů. Následují Peugeot, Renault, Ford, Kia, Toyota a Citroën.
Nejprodávanějším modelem byla Škoda Octavia s 3828 kusy, následují Fabia s 3217 vozy a Škoda Rapid, kterou si pořídilo 2479 zájemců. Za nimi jsou další modely Škody Karoq a Superb.
Z hlediska paliva vede benzin s podílem 69 procent, naftové vozy tvoří 29 procent. Podíl firemních automobilů se pohyboval kolem 73 procent, zbytek koupili soukromí zákazníci.
Nasycení automobilového trhu může mít dopad na tuzemskou ekonomiku, v níž hraje toto odvětví silnou roli. Automobilový průmysl sám o sobě vytváří okolo šesti procent přidané hodnoty celé ekonomiky.