Článek
Dopady spojování piva Corona s obávaným koronavirem jsou výraznější v posledních dnech, kdy se nákaza rychle šíří i mimo Čínu, kde se koronavirus loni v prosinci poprvé objevil.
Na jednom z žertů na sociálních sítích se piva konkurenční značky chrání rouškou.
Nur um das geschäftsschädigende Verhalten zu unterbinden und Panik zu vermeiden. #Klarstellung. #coronavirus =/=#CoronaBeer! In überschaubaren Mengen getrunken hilft es auch durch den Alltag. Ganz Mutige trinken #Corona auch zum Essen im #Chinarestaurant. Schönen Tag noch. pic.twitter.com/NoaEGAn5sG
— Bernhard Schulyok (@Bernd_Schulyok) January 30, 2020
Akcie nadnárodní společnosti Constellation Brands, která pivo Corona vyváží z Mexika do USA, od začátku týdne klesly na burze v New Yorku zhruba o osm procent.
#coronavirus #corona #birra #disagio #lospacciodoc #docbevande #
Posted by Doc bevande on Thursday, February 6, 2020
Corona, která svůj název odvozuje od sluneční koróny a s novým typem koronaviru nemá nic společného, je v USA třetím nejpopulárnějším pivem, jak ukazuje statistika YouGov. První je britský Guinness, druhý pak nizozemský Heineken, uvedla agentura Bloomberg.
ON-LINE: Vídeň hlásí prvního nakaženého, Slovensko chystá hraniční kontroly
Důvodem poklesu zájmu o nákup Corony ale může být i fakt, že je toto pivo vnímáno jako typický letní nápoj, zejména v souvislosti s dovolenou na pláži, upozorňuje redaktor Graeme Bruce z YouGov. Prodej tohoto piva proto podléhá značným sezonním výkyvům.