Článek
Možnost krádeže dat se týká zákazníků, kteří použili své karty k placení nákupu v obchodech společnosti Target v období od 27. listopadu do 15. prosince. Ukradená data mohou zahrnovat například jména zákazníků a čísla karet.
Společnost neupřesnila, jakým způsobem byla ochrana dat překonána. Zdůraznila, že již tento problém vyřešila a že držitelé karet mohou v jejích obchodech nadále nakupovat. Doporučila však zákazníkům, aby pečlivě kontrolovali výpisy z karet a ohlásili případná podezření na neautorizované aktivity.
Zpráva přišla v období vrcholících předvánočních nákupů a mohla by od návštěv obchodů odradit spotřebitele obávající se o bezpečnost svých osobních údajů. „Nejvyšší prioritou společnosti Target je udržení důvěry zákazníků. Při řešení tohoto problému jsme postupovali rychle, takže zákazníci mohou bez obav nakupovat,“ uvedl šéf podniku Gregg Steinhafel.
Target, který je třetím největším americkým maloobchodním řetězcem, provozuje téměř 1800 obchodů ve Spojených státech a více než stovku prodejen v Kanadě.