Článek
„Došlo k technickým problémům, které na nějakou dobu naše služby omezily nebo zneprovoznily,” sdělil Novinkám mluvčí banky Michal Teubner.


„Na odstranění závady intenzivně pracujeme a její vyřešení předpokládáme v průběhu dnešního odpoledne. Všem klientům se omlouváme za vzniklé potíže,” uvedl mluvčí banky Teubner.
Klienti si od úterka stěžovali na nedostupnost aktuálního zůstatku na účtu a na problémy se zpracováváním transakcí. Podle jednoho čtenáře Novinek měli kvůli neprobíhajícím transakcím někteří klienti banky problémy i s platbou kartou a výběry z bankomatu.
Později bylo internetové bankovnictví zcela nedostupné s tím, že aplikace budou zprovozněny ve 14 hodin. Místo toho však banka změnila odhad na 14 hodin 30 minut. Do čtvrté hodiny odpolední při zadávání plateb docházelo k výpadkům spojení se serverem. Po čtvrté hodině už platba proběhla bez problémů.