Článek
„Znamenalo by to náklad v řádech milionů korun, kdy je kvůli dodržení požadavků přístupové smlouvy nutné změnit například i technologii pro odbavení jízdenek OneTicket na všech vlakových jednotkách,“ odůvodnil Právu mluvčí dopravce Emil Sedlařík.
Společnost se podle něj vyrovnává s dopady epidemie, a tak se v rámci stabilizace provozu zaměřuje na jiné oblasti.
Po železnici lze cestovat na jednotnou jízdenku, vyjde ale dráž
![](http://d15-a.sdn.cz/d_15/c_img_F_I/iX0BOM4.jpeg?fl=cro,0,55,900,506%7Cres,160,,1%7Cjpg,80,,1)
„Zapojení se do systému jednotného tarifu by vázalo i pracovníky, kteří se soustředí na zlepšení služeb Leo Expressu, například na další vývoj mobilní aplikace, která zákazníkům usnadňuje cestování. Z těchto důvodů předpokládáme zapojení v roce 2022,“ dodal Sedlařík.
Systém OneTicket je v ostrém provozu od loňského prosince, až od července si ale přes něj lze rezervovat jízdenku i s povinnou místenkou také na komerčních spojích (například z Prahy do Ostravy). Ty na rozdíl od takzvaných závazkových neobjednává stát, ale provozují je sami dopravci čistě na své komerční riziko.
Leo Express tak zatím zůstává v systému OneTicket zapojen právě jen na závazkových spojích, kde provozuje regionální tratě na Orlicku.