Článek
"Aupark skvěle doplňuje naše realitní portfolio. Současné analýzy a trendy ukazují na očekávaný návrat spotřebitelů do obchodních center po odeznění pandemie, který potvrzují i aktuální zkušenosti ze zahraničí. Země, ve kterých se obchody již znovu otevřely, vykazují vysoký nárůst návštěvnosti," uvedl investiční ředitel WOOD & Company Martin Šmigura. Firma podle něj letos plánujeme vstoupit na další trhy střední a východní Evropy.
Aupark Bratislava disponuje hrubou pronajímatelnou plochou 59 600 metrů čtverečních, předloni ho navštívilo 11,8 milionu lidí.
Získáním bratislavského nákupního centra se WOOD & Company stává druhým největším vlastníkem kancelářských a nákupních center v Bratislavě a Praze. Hodnota jejího realitního portfolia díky této transakci přesáhne jednu miliardu eur (asi 25,9 mld. Kč). Kromě Auparku vlastní WOOD & Company také nákupní centra Galerie Harfa a Centrum Krakov v Praze.