Článek
Dopravní podnik ukázal první obrázky z kampaně, která využívá pohádkové postavičky od dnes již nežijícího výtvarníka Vladimíra Jiránka. Bob a Bobek zjednodušeně řečeno nabádají cestující k dodržování přepravního řádu a také k vzájemné ohleduplnosti. Kolik kampaň stála, podnik neupřesnil.
Ke kampani se DPP prý rozhodl na základě podnětů veřejnosti a stížností, že cestující nedodržují nepsaná pravidla při cestování metrem, tramvají a autobusem.
Bob a Bobek mají prostřednictvím vtipných obrázků cestujícím připomínat nutnost dodržování slušného chování. Hlavní součástí kampaně bude i mobilní aplikace, určená především pro děti a mládež.
„Hlavním cílem kampaně je vychovávat děti ke slušnému chování, a to byl důvod, proč zrovna Bob a Bobek. Děti i dospělí je velmi dobře znají, nemuseli jsme tedy dlouze vymýšlet nové hrdiny, kteří by malé cestující zaujali,“ řekla šéfka marketingu DPP Soňa Kemrová.
Kampaň má pomoci k tomu, aby se lidé k ostatním cestujícím, ale i řidičům a revizorům chovali s respektem. „Cílem je změnit vnímání těchto profesí v očích veřejnosti,” dodal dopravce.