Článek
Neobvykle teplé podzimní počasí v části Evropy a USA negativně dopadlo hlavně na prodeje bund a svetrů, uvedla v prohlášení firma, která na svém oblečení a taškách s oblibou využívá japonské písmo.
„Nejsme imunní vůči problémům, které znamenalo mimořádně dlouhé období neobvykle horkého počasí,“ řekl šéf firmy Euan Sutherland. Z menší části za snížením zisku pak stojí vývoj kurzu libry, proti kterému se špatně zajistila.
Firma není jediná, která za horší výsledky viní teplé počasí. Podobně se vyjádřil mezi jinými i velký německý e-shop s módou Zalando, dodává Bloomberg. Firmy zřejmě nepočítají s tím, že by se odpovídající prodeje podařilo dohnat v dalším období roku.
Výkyvy počasí zasáhly i jiné obory, odhady zisku musela snížit i například velká cestovní kancelář Thomas Cook. Řada klientů hlavně ze severní Evropy totiž zůstala za slunného a horkého léta raději doma. [celá zpráva]
Může se vám hodit na službě Zboží.cz: